Наложений платіж і все, що з ним пов'язано
На сьогоднішній день усі транспортні компанії пропонують популярну послугу – "Накладений платіж". Замовив товар, прийшов на пошту, подивився та сплатив. Так бачать роботу інтернет-магазинів більшість покупців. Так хотіли б працювати і ми, якби не стикалися з дійсністю в особі несумлінних клієнтів. На жаль, такі зустрічаються частіше, ніж хотілося б, і своїми діями дискредитують решту чесних та порядних людей.
Пояснимо на прикладі: людина робить замовлення, вказала післяплату і не приходить за посилкою.. Він передумав/обставини змінилися/закінчилися гроші.. В цьому випадку ми відкликаємо посилку, оплачуємо вартість транспортних послуг - ця сума дорівнює вартості доставки в обидві сторони: до клієнта і назад на склад, і становить близько 80-100 грн. Тобто ми витратили час, упакували замовлення, відправили і поплатилися за це..
Саме тому більшість інтернет-магазинів, і ми в тому числі, беруть передоплату за наложений платіж. Це та сума, яку ми сплатимо за доставку, якщо за посилкою ніхто не прийде. У нас - це фіксована сума: 80 грн (сума наложеного платежу при цьому зменшується на ці 80 грн). Тобто від клієнта ми отримуємо рівно суму замовлення і не гривні більше! У випадку, якщо клієнт прийшов до нас у другий та наступні рази, передоплату ми вже не беремо.
Як розраховується сума наложеного платежу транспортними компаніями?
- "Нова Пошта". Крім доставки, клієнт платить 20 грн + 2% від суми післяплати.
- "Джастін". Крім доставки, клієнт платить 15 грн + 2% від суми післяплати.
- "Укрпошта". Крім доставки, клієнт платить 1% від суми післяплати (мін. 5 грн).
Як можна безпечно сплатити замовлення, але не переплачувати за наложений платіж на пошті?
Наш інтернет магазин базується на торговому майданчику Пром, який ввів безпечний вид оплати - Пром-оплата. Така оплата впроваджена у нас у магазині, це абсолютно безпечно та зручно.
Суть пром-оплати: при оформленні замовлення покупець відразу оплачує 100% його вартості, але не продавцю, а посереднику - Прому. Посередник утримує в собі ці кошти і перераховує їх на рахунок продавця лише після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти. Якщо посилка не відправлена, або на замовлення прийшло не те, що потрібно - посередник повертає гроші на рахунок покупця. При цьому способі оплати замовлення - клієнт не переплачує поштою за наложений платіж і гарантовано зберігає свої гроші у разі обману.
Бажаємо всім приємних покупок, будемо раді бачити у своєму магазині!
З повагою, trendi.com.ua